Блог

OpenAI завершила продаж акцій на суму $300 млн при оцінці до $30 млрд

30/4/23

Венчурні фонду купують акції OpenAI

OpenAI закріпив продаж акцій на суму $300 млн, з урахуванням того, що інвестиція від Microsoft закрилася в січні. Гроші від венчурних фондів, які згадуються тут, є частиною пропозиції.

OpenAI, який стоїть за популярною моделлю штучного інтелекту ChatGPT, знайшов нових спонсорів. Згідно з документами, це венчурні фірми, такі як Tiger Global, Sequoia Capital, Andreessen Horowitz, Thrive і K2 Global, купують нові акції. Founders Fund також інвестує.

Вкладення венчурних інвесторів складають трохи більше 300 млн. Це не включає велику інвестицію від Microsoft, оголошену раніше цього року. Особа, знайома з проектом, який закрився в січні, повідомила, що розмір інвестицій Microsoft складає близько 10 млрд доларів.

Якщо це правда, то це означає закриття пропозиції, про яку Wall Street Journal повідомляв у січні. Саме тоді почалися обговорення на тлі вірусного сплеску інтересу до OpenAI та її бізнесу, а також моделі ChatGPT.

Роль Microsoft у розвитку OpenAI

Інвестиції Microsoft мають стратегічну спрямованість — технологічний гігант Microsoft працює над інтеграцією технологій OpenAI в різні сфери свого бізнесу. Венчурні фонди виступають в якості фінансових спонсорів.

Зараз зовнішні інвестори володіють понад 30% OpenAI. Фонд Founders Fund, K2 Global, фірма з одним партнером Озі Аманат і Thrive підтримали OpenAI вперше. Випливає з даних PitchBook, що Sequoia, A16Z і Tiger Global були попередніми інвесторами компанії.

Венчурні фонди шукають стартапи з ШІ

Технологічний сектор пережив минулого року фінансову кризу, в результаті чого ряд венчурних фондів значно сповільнили темпи інвестування. Тепер, коли інвестори шукають цікаві стартапи, OpenAI, ймовірно, розглядається як можливість, яка виглядає дуже привабливо.

OpenAI має армію технічних команд, які працюють у різних сферах, але останнім часом багато уваги привертає GPT — сімейство великих мовних моделей OpenAI, які використовуються третіми сторонами за допомогою API-інтерфейсів.

OpenAI випустила ChatGPT — генеративний сервіс штучного інтелекту на основі GPT, що дозволяє отримати переконливу відповідь на будь-яке запитання.

ChatGPT став популярним, тому що штучний інтелект зараз дуже популярний. Однак у OpenAI є свої суперечки, багато з яких зосереджені на продукті ChatGPT, який орієнтований на споживача. Стала предметом дискусії, тому що так багато людей кинулися в розробку ШІ. OpenAI визнає, що роботу ще потрібно виконати, і тим часом продовжує розробляти сервіси та ітерації.

У лютому стартап OpenAI представив платну версію ChatGPT під назвою ChatGPT Plus з більш швидким користувацьким інтерфейсом.

У березні її було оновлено мультимодальним LLM GPT-4.

Чому OpenAI — це лідер галузі штучного інтелекту?

OpenAI має велику перевагу поруч з технологією — екосистема, що швидко розвивається, навколо цієї технології. Понад сотня великих та малих компаній почали впроваджувати GPT та ChatGPT у свої продукти та послуги, що свідчить про їхній інтерес до цієї технології.

На додаток до ChatGPT, у OpenAI є інструмент генерації зображень на основі ШІ під назвою Dall-E, що отримав оновлення в липні минулого року, та модель розпізнавання мови Whisper AI.

OpenAI працював над цим протягом семи років, і зараз є лідером в галузі.

«Ми працювали над цим так довго, але поступово зростає впевненість у тому, що це дійсно спрацює», — сказав генеральний директор OpenAI Сем Альтман на конференції зі штучного інтелекту.
«Ми будували компанію протягом семи років. Такі речі займають дуже, дуже багато часу. Я б сказав, чому це спрацювало, коли інші не змогли: це просто тому, що ми довго працювали над кожною деталлю, потіючи над кожною дрібницею. А більшість людей не хочуть цього робити», — додав Сем Альтман.

Microsoft інтегрувала API OpenAI з інфраструктурою Azure для підтримки обчислювальних вимог моделей. У березні компанія також оголосила про інтеграцію GPT-4 для підвищення продуктивності Bing, що є частиною довготривалих зусиль Microsoft, спрямованих на підірвання домінування Google у сфері пошукових сервісів.

Усі статті