Блог

Coca-Cola підписується як перший партнер для OpenAI — ChatGPT, DALL-E

22/2/23

Компанія Coca-Cola використовуватиме генеративну технологію штучного інтелекту OpenAI для маркетингу та споживчого досвіду — і, можливо, інших способів — відзначивши її як одну з перших великих компаній споживчих товарів, яка публічно оголосила про використання технології, про яку багато чули.

Generative AI — це серія алгоритмів штучного інтелекту, які можна використовувати для швидкого створення тексту, зображень та іншого вмісту.

Coca-Cola буде використовувати ШІ

Coca-Cola об’єднається з OpenAI та Bain & Company, щоб використовувати платформи OpenAI: ChatGPT та DALL-E для створення персоналізованих рекламних копій, зображень і повідомлень, оголосили компанії в прес-релізі.

Coca-Cola бачить можливості ChatGPT для маркетингу

Генеральний директор Coca-Cola Джеймс Квінсі сказав, що вони бачать можливості для покращення маркетингу за допомогою технології, що швидко розвивається, і що вони також вивчають шляхи покращення бізнес-операцій і можливостей.

Coca-Cola — компанія споживчих товарів № 11 , є першою компанією, яка підписала новий альянс, створений Bain та OpenAI, які співпрацюють, щоб надати технології клієнтам Bain.

Зак Касс, керівник відділу виходу на ринок OpenAI, високо оцінив бачення компанії щодо впровадження цієї технології, назвавши її «найамбітнішою з тих, які ми бачили серед компаній, що займаються споживчими товарами».

Спроба Coca-Cola в галузі ШІ не дивує, враховуючи пріоритет маркетингових зусиль. Компанія хоче забезпечити більш персоналізований досвід споживачів та роздрібної торгівлі.

Через декілька тижнів Coca-Cola запустила кампанію Masterpiece, яка захопила світ

Реклама розповідає історію подорожі пляшки Coca-Cola, показуючи найвідоміші твори мистецтва в історії за допомогою вдосконаленого штучного інтелекту. Кампанія демонструє, як пляшка потрапляє до спраглого студента, який потребує натхнення, і шляхом цього показує картини і скульптури, які він бачить в світі.

Команда VFX з Electric Theatre Collective і креативного агентства Blitzworks створила захоплюючий рекламний ролик, який включає живі кадри, цифрові ефекти та штучний інтелект.

Реклама переходить між різними стилями мистецтва, і представляє деяких найвидатніших художників світу.

Кампанія Coca-Cola Masterpiece також включала 3D-білборди та цифрові предмети колекціонування, крім двохвилинного рекламного ролика.

Microsoft інтегрує ChatGPT у пошук Bing

Зі свого боку, OpenAI та такі компанії, як Microsoft, яка вбудовує генеративний штучний інтелект у свій пошук, визнали недоліки, зазначивши, що вони збирають відгуки громадськості та постійно вдосконалюють моделі, щоб зробити технологію безпечнішою.

«Штучний інтелект продовжить удосконалювати процеси маркетингових операцій, щоб забезпечити більш гнучкі відповіді на майбутні виклики, які не мають ознак сповільнення», — сказала Ніколь Грін, старший директор та аналітик Gartner.
Усі статті