Adobe запускає інструменти штучного інтелекту для маркетологів
Adobe представила набір інструментів на основі штучного інтелекту — Generative AI Services, спрямованих на підприємства.
Цей набір використовує технології штучного інтелекту для виконання завдань у маркетингу та продажах.
«Нові послуги генеративного штучного інтелекту від Adobe будуть інтегровані в Adobe Experience Cloud в якості пілотного проекту для команд по роботі з клієнтами, щоб забезпечити наскрізні маркетингові робочі процеси, значно підвищуючи продуктивність і ефективність підприємства», — віце-президент Adobe із генеративного штучного інтелекту Александру Костін.
Клієнти Adobe Experience Manager, Adobe Journey Optimizer, Customer Journey Analytics і Marketo Engage першими зможуть скористатися перевагами Generative AI Services завдяки новій вбудованій інтеграції робочого процесу.
Generative AI Services дозволяє створювати розсилки для продажу товарів і послуг, зміст для протипів сайтів, створювати текстовий контент, використовуючи тон і авторський стиль написання, ключові слова та актуальну інформацію про продукт.
Компанії, що спеціалізуються на генеративному штучному інтелекті, використовують цю технологію для створення маркетингових текстів, зображень і навіть відео для оголошень, сайтів і листів.
Adobe також презентував свій новий штучний інтелект Firefly для роботи з контентом.
Ринок генеративного ШІ очікує понад 110 мільярдів доларів до 2030 року.
"Must-have" навичкою для сучасного спеціаліста та підприємця є володіння інструментами з використанням штучного інтелекту.
За останні кілька місяців агентства, що співпрацюють з компаніями Heinz, Nestlé, Martini & Rossi (що належить Bacardi) та Patrón, запустили рекламні кампанії.
У них використовують зображення, створені за допомогою систем перетворення тексту в зображення, таких як DALL-E 2 та Midjourney від OpenAI. Це дозволяє виділятися на ринку та привертати увагу до товарів та послуг компаній.
Більшість зображень виглядають дуже ефектно та привабливо, що сприяє збільшенню продажів.