Coca-Cola об'єднує класичні та сучасні твори у новій кампанії "Шедевр”
Coca-Cola запустила кампанію Masterpiece, яка зробила шум в усьому світі.
Крижана пляшка Coca-Cola подорожує від полотна до полотна - починаючи з картини Енді Воргола Coca-Cola 1962 року та закінчуючи різноманітним культурним поєднанням класичних і сучасних картин, перш ніж потрапити в руки студента, який потребує творчого натхнення, у новій глобальній кампанії під назвою "Шедевр".
Команда VFX від Electric Theatre Collective та Blitzworks створили захоплюючий рекламний ролик з живими кадрами, цифровими ефектами та штучним інтелектом. Реклама демонструє найвидатніших художників світу та переходить між різними стилями мистецтва. Крім двохвилинного рекламного ролика, кампанія Coca-Cola Masterpiece також містила 3D-білборди та предмети колекціонування.
Креативним центром кампанії є короткий фільм, зйомки якого відбуваються в художньому музеї, де студенти роблять ескізи вибраних картин. Коли один студент не має натхнення, рука з картини тягнеться через галерею, щоб схопити пляшку Coca-Cola з шедевру поп-арту Воргола.
Потім вона передається з таких творів, як "Корабельна аварія" Дж.М.В. Тернера, "Крик" Мунка (перефарбована літографія) і "Спальня в Арлі" Ван Гога, перш ніж нарешті приземлитися з "Дівчиною з перловою сережкою" Вермеєра, тема якої відкривається пляшкою для студента, який потребує натхнення та освіжаючого піднесення.
Фільм поєднує світи класичного та сучасного мистецтва, показуючи роботи нових творців з Африки, Індії, Близького Сходу та Латинської Америки, на додаток до цих загальновідомих картин минулого століття.
«Шедевр» — це не історія, у якій фігурує Кока-Кола…
«Кока-Кола — це історія», — сказав Пратік Тхакар, глобальний керівник відділу креативної стратегії та інтегрованого контенту Coca‑Cola.
Останнє вираження брендової платформи "Real Magic" показує, як Coca-Cola дарує бадьорість у важливі моменти.
Різноманітна колекція творів мистецтва, яка охоплює різні жанри, географічні регіони та покоління, об’єднується, щоб підняти настрій тинейджера. "Справжня магія" означає створення людських стосунків і привнесення чарівності в повсякденні моменти.
Протягом десятиліть Coca‑Cola була середньою агностичною музою, а художники переосмислювали культову пляшку та атрибути бренду. Автентичне відзначення творчості Воргола стало відправною точкою для фільму, який показує творче зіткнення мистецьких рухів і майстрів минулого та сьогодення.
«Ми раді співпрацювати з Coca‑Cola, щоб продемонструвати одну з найвідоміших робіт Енді Воргола разом із деякими з найулюбленіших у світі шедеврів», — сказав Майкл Дейтон Герман, директор з ліцензування, маркетингу та продажів Фонду Енді Ворхола.
«Ці твори в поєднанні з роботами митців-початківців з усього світу відзначають надихаючу силу візуального мистецтва через чарівну призму Coca‑Cola».
«Шедевр» також містить онлайн-галерею з інтерв’ю з починаючими художниками.
Кампанія стартує у березні в Латинській Америці, а пізніше в Азії та інших ринках.
Команда VFX від Electric Theatre Collective та Blitzworks створили захоплюючий рекламний ролик з живими кадрами, цифровими ефектами та штучним інтелектом. Реклама демонструє найвидатніших художників світу та переходить між різними стилями мистецтва.
Крім двохвилинного рекламного ролика, кампанія Coca-Cola Masterpiece також містила 3D-білборди та предмети колекціонування.