Блог

Canva анонсувала нові інструменти штучного інтелекту

23/3/23

Canva представила набір нових інструментів дизайну на основі штучного інтелекту, щоб допомогти користовачам оптимізувати процес створення контенту.

Більшість із цих нових функцій, оголошених сьогодні на заході Canva Create, розроблено для того, щоб зробити створення контенту, як-от графіка соціальних мереж, презентації та рекламні матеріали, більш доступним для тих, хто не має професійного досвіду дизайну.

Ідея полягає в тому, що це дозволить графічним дизайнерам вільно вирішувати більш нагальні завдання.

Кількість оголошених функцій вражає і може поставити під сумнів повсюдне поширення Adobe у деяких офісах.

До Visual Worksuite Canva додається новий Brand Hub, який надає інструменти, покликані допомогти користувачам залишатися узгодженими з візуальною ідентичністю своїх організацій.

Папки брендів будуть налаштовані для групування ресурсів для певних подій, кампаній і проектів, а шаблони брендів дозволять дизайнерам створювати готові шаблони багаторазового використання для більш повторюваних завдань, таких як кампанії електронною поштою.

Поки що це звучить дуже схоже на Google Drive, але з додаванням слова «Brand». Однак Canva має деякі додаткові прийоми, які відрізняють це від інших рішень для хмарного зберігання.

Адміністратори можуть установити деякі дозволи, щоб будь-який вміст, створений у Canva, залишався фірмовим, обмежуючи несхвалені шрифти та кольори. Адміністратори також можуть затверджувати робочі процеси безпосередньо в Canva перед публікацією, щоб запобігти збереженню та перегляду кількох чернеток в іншому місці.

Існує також новий інструмент "Magic Replace", який може замінити актив у всіх ваших дизайнах одним клацанням миші, якщо вам просто потрібно оновити застарілий логотип або фірмову графіку.

Інструмент «Magic Replace» — це лише одна з кількох нових функцій на основі штучного інтелекту, які надходять у Canva Visual Worksuite. Усі вони мають назву «Magic», що може трохи заплутати, коли деякі описи настільки схожі.

«Magic Eraser» має мати можливість видаляти все, що вам не потрібно на зображенні, будь то люди на задньому плані чи непотрібні об'єкти, тоді як «Magic Edit» дозволяє користувачам замінювати об'єкт чимось іншим, повністю використовуючи генеративний штучний інтелект.

Існує також інструмент «Magic Design», який генерує підібраний вибір персоналізованих шаблонів (таких як плакати чи листівки до дня народження) з будь-якого завантаженого зображення, а також помічник із копірайтингу на основі штучного інтелекту, який може генерувати письмовий вміст із текстової підказки, яку ви можете використовувати у презентаціях і копії веб-сайту.

Якщо у вас немає часу складати власні слайди, то є навіть інструмент, який створює для вас цілі фірмові презентації.

Нова функція перекладу автоматично перекладає будь-який текст у дизайні понад 100 різними мовами, а відеоматеріал можна підібрати до ритму звукової доріжки без будь-яких редагувань вручну.

Canva каже, що використовує суміш різних моделей ШІ як основу для цих функцій на додаток до створення власних систем.

Нарешті, 953 нових шрифти та безліч інструментів, не пов'язаних із робочим середовищем, додаються до платформи дизайну, які були затребувані ширшою спільнотою.

Нові функції редагування для макетів, шарів, стилів і градієнтів доступні, щоб покращити ваш дизайн, а альтернативний текст тепер можна генерувати для зображень безпосередньо в Canva.

Ви можете знайти додаткові відомості на веб-сайті Canva, якщо вам потрібна розбивка деяких із цих функцій, що не є нерозумним, враховуючи

Усі статті